Generativna umjetna inteligencija
Generativna umjetna inteligencija donosi značajan potencijal za sportske organizacije u transformaciji poslovanja i otkrivanju novih prilika za rast. Međutim, njezina primjena i utjecaj u sektoru sporta i dalje su nedosljedni.
Najizglednije je da će poduzeća s područja sportske tehnologije i medija prva usvojiti generativnu umjetnu inteligenciju i ostvariti koristi od njezine primjene, koristeći je za stvaranje i distribuciju sadržaja te razne aktivnosti za uključivanje navijača. Na drugim područjima, organizacije sve više nastoje iskoristiti prediktivne podatke o sportskim rezultatima, pri čemu neke od njih planiraju iskoristiti podatke i umjetnu inteligenciju za poboljšanje iskustva navijača.
Iako postoje brojni primjeri uspješne primjene generativne umjetne inteligencije u drugim djelatnostima i sektorima, rukovoditelji sportskih organizacija još uvijek nemaju jasnu strategiju za njezinu implementaciju. Većina ih smatra da prvo moraju prevladati određene prepreke, od osiguravanja financiranja i razvoja internih kapaciteta do promjene postojećih poslovnih procesa.
Kada je riječ o usvajanju generativne umjetne inteligencije, mnoge organizacije su vrlo oprezne te se nastoje prvo upoznati s novim mogućnostima primjene i uvjeriti se u njihove pozitivne rezultate. No, sve je jasnije da će organizacije koje prve započnu s primjenom ostvariti značajnu konkurentsku prednost.