Planirate kupnju ili prodaju društva. Međutim, je li to mudar potez? Kako biste donijeli informiranu odluku svakako morate procijeniti financijske i porezne aspekte. Ipak, u mnogim slučajevima postoje i drugi pokretači vrijednosti koje treba uzeti u obzir, primjerice tržišna pozicija, kvaliteta IT-ja, operativne mogućnosti i reputacijski rizici. Kako prepoznati i steći jasno razumijevanje pokretača vrijednosti koji su ključni s obzirom na prirodu vašeg poslovanja?
Kod pregovaranja o transakciji najčešće manjka vremena i resursa. No mi učinkovito koristimo i jedno i drugo i omogućujemo vam jasno razumijevanje glavnih prilika i rizika povezanih s transakcijom koju razmatrate. Usko surađujući s vama, u mogućnosti smo primijeniti pravi fokus jer poznajemo industriju u kojoj poslujete i znamo na što se treba usredotočiti. Nakon što se odlučite za određeni pristup, naši će stručnjaci odmah poduzeti potrebne korake.
Naš doprinos omogućit će vam ostvarenje uspješne transakcije. Na temelju našeg dubinskog snimanja moći ćete