Prijavljivanje nepravilnosti
Prijavljivanje nepravilnosti
Prijavljivanjem mogućih nepravilnosti pokazujemo naš integritet i hrabrost da učinimo pravu stvar. U ovom dijelu Kodeksa pojašnjene su situacije kada i kako izraziti zabrinutost i prijaviti moguće nepravilnosti.
Izgradnja povjerenja u način na koji poslujemo
Izgradnja povjerenja u način na koji poslujemo
Ovaj dio Kodeksa navodi što se očekuje od nas kao profesionalaca. Njegujemo svoju reputaciju pridržavajući se profesionalnih standarda, primjenjivih zakona i propisa te ispunjavajući etičke obveze, a istovremeno pružamo visokokvalitetne usluge na inovativan način.
Izgradnja povjerenja u način na koji koristimo i
Izgradnja povjerenja u način na koji koristimo informacije
Poštujemo privatnost i povjerljivost podataka naših klijenata, naših ljudi i svih ostalih s kojima poslujemo. Štitimo osobne i druge povjerljive podatke u svim oblicima i nikada ih ne zlorabimo. Sadržaje na društvenim mrežama objavljujemo tek nakon što utvrdimo da su primjereni.
Izgradnja povjerenja u naše zajednice
Izgradnja povjerenja u naše zajednice
U ovom dijelu Kodeksa opisuje se način na koji se predstavljamo svijetu i tržištima na kojima poslujemo. Cilj nam je svojom brigom, otvorenošću i poštenjem steći povjerenje naših dionika pri čemu ćemo se neumorno fokusirati na etiku i kvalitetu.
Izgradnja međusobnog povjerenja
Izgradnja međusobnog povjerenja
Ovaj dio Kodeksa naglašava kako se odnosimo jedni prema drugima na poslu. Povjerenje je ključ za učinkovitu suradnju s našim kolegama i pružanje usluga našim klijentima. Prvi korak u tom procesu podrazumijeva da se svatko od nas prema drugima treba odnositi s pažnjom, pristojnošću, dostojanstvom, poštenjem i poštovanjem.